Monday, June 11, 2007

PRE PRODUCTION IS DONE! DRUM TRACKING STARTS TODAY..

Who's down with the sickness? Pre production is complete! Well at least for the drums. We will be tracking the kit on Monday and Tuesday and guitars will follow in the next week or so! We have some videos that will be posted soon. Keep checking back! Let not your heart be troubled........because Throw The Fight is going to stab you in it! Yep!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣

April 1, 2009 at 2:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | NAPSTER | AMAZON MP3 | EMUSIC | SHOCKHOUND | MOG

- BUY DIGITAL -
ITUNES | NAPSTER | RHAPSODY | AMAZON MP3 | EMUSIC | ZUNE | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | BEST BUY | F.Y.E. | AMAZON | NEWBURY COMICS

- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | AMAZON MP3 | RHAPSODY | SHOCKHOUND | NAPSTER | EMUSIC | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | INTERPUNK






Sign up for Throw The Fight Wireless Alerts and get the most up to date news on your mobile phone!