Tuesday, June 5, 2007

Throw The Fight to play longer on this summer's Warped Tour!!

Here's the deal....
Energizer is giving the fans the power to demand their favorite performers to win the Energizer® Encore Music Competition at each of the Vans Warped Tour's 45 locations this summer. The winning band for each Tour date will play a 10 minute longer set, followed by an autograph signing in the Energizer® e2® Titanium Autograph Tent. Pretty freakin' sweet! We would love it if you guys voted for us. Just click the link below and vote for us for any of the shows we are on. (July 13th - 22nd only). Even if you don't live in any of the states we are visiting, we'd still love it if you voted for us. Why? Because that would be keepin' it real. You want to keep it real, don't you??

See you all soon!!
-Throw The Fight (Ryan, Joey, Cory, Aaron, Paul)

Demand an Energizer Encore with Eventful!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣

April 1, 2009 at 2:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | NAPSTER | AMAZON MP3 | EMUSIC | SHOCKHOUND | MOG

- BUY DIGITAL -
ITUNES | NAPSTER | RHAPSODY | AMAZON MP3 | EMUSIC | ZUNE | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | BEST BUY | F.Y.E. | AMAZON | NEWBURY COMICS

- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | AMAZON MP3 | RHAPSODY | SHOCKHOUND | NAPSTER | EMUSIC | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | INTERPUNK






Sign up for Throw The Fight Wireless Alerts and get the most up to date news on your mobile phone!