Thursday, September 6, 2007

JAMES CLARK NAMED NEW FRONTMAN FOR THROW THE FIGHT - DEBUT ALBUM COMING FALL, 2007

Minneapolis hard rock act, Throw The Fight, has recently parted ways with vocalist Paul Kreuger. James Clark, formerly of 2 Ton Crutch, has been named as the new frontman for the band. The group is currently tracking their debut album with producer Matt Kirkwold and his production company, World Record Productions. The record will be released in the fall of 2007 via Warner Music Group's - Cordless Recordings. According to a statement from the band..."We have no ill feelings towards Paul in any way. It just came down to the point where we needed to be honest with ourselves and make a change in order to keep moving forward with the band. We wish Paul the best in his future endeavors. The music that is being written with James is a huge step forward for us. We're really excited with the direction that these songs are headed in.""I'm really thrilled to be a part of this group and am very confident with the music that is being tracked right now. I can't wait for people to hear these songs and for me to start playing shows with these guys," according to Clark.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣

April 1, 2009 at 2:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | NAPSTER | AMAZON MP3 | EMUSIC | SHOCKHOUND | MOG

- BUY DIGITAL -
ITUNES | NAPSTER | RHAPSODY | AMAZON MP3 | EMUSIC | ZUNE | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | BEST BUY | F.Y.E. | AMAZON | NEWBURY COMICS

- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | AMAZON MP3 | RHAPSODY | SHOCKHOUND | NAPSTER | EMUSIC | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | INTERPUNK






Sign up for Throw The Fight Wireless Alerts and get the most up to date news on your mobile phone!