Wednesday, October 31, 2007

CONTEST TIME!

Hey everyone! As many of you already know, we are getting ready to release our debut album in the coming months. So we've been busy trying to reach out to as many people as possible and get them introduced to Throw The Fight before the record drops!

So we figured that it would be a great idea to involve all our kick-ass myspace friends to help us spread the word and possibly win some free stuff.

THIS IS ALL YOU HAVE TO DO...
Just get your friends to check out our band and add us as friends! Simple as that! The catch is that the people you get to add us need to send us a message with your myspace URL. This is the only way that we're going to be able to track how many people you are getting to add us.

We will be picking two winners this Monday. The two people who get the most people to add us as friends will get...
• A Throw The Fight t-shirt
• 2 copies of our current release, 'The Fire Within' (one for you and a friend)
• A bunch of Throw The Fight stickers

Feel free to use our banner to post in bulletins, blogs, message boards, etc. GET CREATIVE!

Remember, you need to have your friends send us a message with your URL in order for us to keep track of the winners Good luck!
-TTF (James, Ryan, Cory, Joey, Aaron)

2 Comments:

Blogger Marriane said...

Great blog!

December 10, 2007 at 9:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣

April 1, 2009 at 2:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | NAPSTER | AMAZON MP3 | EMUSIC | SHOCKHOUND | MOG

- BUY DIGITAL -
ITUNES | NAPSTER | RHAPSODY | AMAZON MP3 | EMUSIC | ZUNE | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | BEST BUY | F.Y.E. | AMAZON | NEWBURY COMICS

- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | AMAZON MP3 | RHAPSODY | SHOCKHOUND | NAPSTER | EMUSIC | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | INTERPUNK






Sign up for Throw The Fight Wireless Alerts and get the most up to date news on your mobile phone!