Wednesday, April 16, 2008

VIDEO SHOOT HELP! WHAT DO YOU WANT TO KNOW ABOUT US?

Hey everyone! We are in the process of making a video that is going to be featured on Purevolume.com next month. It is going to be a combination of live footage, studio stuff, and interviews, etc.

We thought that it would be cool to get our fans and friends involved. What would you like to see in this video? Any questions that you are wanting to know or things you want to see about the band? Hit us up with any ideas or questions and maybe we can get them answered in our video!

Feel free to drop us a line on myspace or email us at throwthefight@yahoo.com. Thanks!
-Ryan
TTF

2 Comments:

Blogger Dravida muslim said...

Ur blogpage is nice..super

April 26, 2008 at 11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣
點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣點我看更多美女㊣

April 1, 2009 at 2:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | NAPSTER | AMAZON MP3 | EMUSIC | SHOCKHOUND | MOG

- BUY DIGITAL -
ITUNES | NAPSTER | RHAPSODY | AMAZON MP3 | EMUSIC | ZUNE | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | BEST BUY | F.Y.E. | AMAZON | NEWBURY COMICS

- BUY DIGITAL -
ITUNES | ZUNE | AMAZON MP3 | RHAPSODY | SHOCKHOUND | NAPSTER | EMUSIC | MOG
- BUY CD -
BIGCARTEL | INTERPUNK






Sign up for Throw The Fight Wireless Alerts and get the most up to date news on your mobile phone!